Ενημερωτικά άρθρα από τη Δρ. Βιολέττα Αννίνου

Ανακούφιση από το στρες

Stress1

Το στρες ορίζεται ως μία μη συγκεκριμένη ανταπόκριση του οργανισμού σε οποιαδήποτε απαίτηση εφαρμόζεται πάνω του και έχει ως αποτέλεσμα συμπτώματα όπως αύξηση της αρτηριακής πίεσης, έκκριση ορμονών, γρήγορη αναπνοή, σφίξιμο των μυών, εφίδρωση και αυξημένη καρδιακή δραστηριότητα. Το στρες δεν είναι απαραίτητα αρνητικό. Το μερικό στρες μας κινητοποιεί και μας κρατά σε εγρήγορση. Εντούτοις, το υπερβολικό στρες μπορεί να πυροδοτήσει προβλήματα στην νοητική και σωματική υγεία, ειδικά όταν το υφιστάμεθα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

 

Κάθε εμπειρία μπορεί να θέσει σε δοκιμασία την ενέργεια ή την ευεξία ενός ατόμου. Το στρες μπορεί να είναι νοητικό, σωματικό ή συναισθηματικό.

 

Ένταση (Ψυχολογία): μία νοητική ή συναισθηματική κατάσταση κόπωσης ή αγωνίας «υπέφερε από κούραση και συναισθηματική ένταση», «το στρες είναι ένας αγγειοσφιγκτήρας».

 

Φυσική: Δύναμη που προκαλεί πίεση σε ένα φυσικό σώμα. «Η σφοδρότητα του στρες εκφράζεται με μονάδες δύναμης διαιρούμενες σε μονάδες περιοχής.» Η νοητική ή σωματική ένταση, που προκύπτει από σωματικές, συναισθηματικές ή χημικές αιτίες.

 

Τι μπορεί να θεωρηθεί ως «ανακούφιση από το στρες»;

 

Οτιδήποτε μπορεί να ανακουφίσει το κοινό στρες σε καθημερινή βάση, όπως η χαλάρωση, μπορεί να βοηθήσει. Εντούτοις, ο Hans Seyle, ένας Ούγγρος ιατρικός επιστήμονας, ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε την λέξη «στρες» συνδέοντάς την με την εικόνα της εξαιρετικής φυσικής κατάστασης της υγείας. Η θεωρία του υποστηρίζει ότι όταν το σώμα αντιδρά στο στρες, δημιουργεί μία ανταπόκριση «συναγερμού».

 

Αυτό σημαίνει ότι το σώμα σας βρίσκεται σε καλή φυσική κατάσταση και αντιδρά σύμφωνα με τον κάθε στρεσογόνο παράγοντα, στην καλύτερη περίπτωση σωστά και αποτελεσματικά, με τρόπους που το ανακουφίζουν. Η συνέχιση όμως του στρες, μπορεί να οδηγήσει σε μία κατάσταση «προσαρμογής», κατά την οποία μαθαίνουμε να συμβιβαζόμαστε ή να αντέχουμε τα συμπτώματα του στρες με το να προσαρμοζόμαστε σε αυτά. Η θετική αντίδραση του οργανισμού μας μπορεί να είναι η μεγαλύτερη αντοχή στην απογοήτευση με την μετακίνηση πίσω στην κατάσταση συναγερμού. Η αρνητική αντίδραση μπορεί να είναι η βολεμένη προσαρμογή μας, που (προσωρινά) μειώνει τον πόνο του στρες, αλλά γίνεται εντέλει ένα νέο πρότυπο ελέγχου.

 

Αν το στρες συνεχιστεί για ακόμα περισσότερο, προκαλείται μία κατάσταση «εξάντλησης», που μπορεί να προκαλέσει σημαντική εξασθένιση του συστήματος. Αυτό το μοντέλο συναγερμού / προσαρμογής / εξάντλησης ταιριάζει σε όλες τις μορφές στρες, σωματικό, νοητικό, συναισθηματικό. Προφανώς, η μείωση του στρες είναι το κλειδί για την καλή λειτουργία του οργανισμού και την ευεξία. Η χαλάρωση βοηθάει, αλλά πώς μπορούμε να ξέρουμε πού μπορεί να βρίσκεται κρυμμένο το στρες στις καταστάσεις σωματικής, νοητικής ή συναισθηματικής προσαρμογής και εξάντλησης. Προς την κατεύθυνση της επίγνωσης αυτής μας της κατάστασης σημαντική είναι η βοήθεια του Συστήματος Κβαντικής Βιο-Ανάδρασης  SCIO / INDIGO.

 

Με την βοήθεια του Συστήματος Κβαντικής Βιο-Ανάδρασης SCIO / INDIGO, μπορούμε ανώδυνα και μη επεμβατικά να δούμε τις αντιδράσεις σε κοινούς στρεσογόνους παράγοντες και να αρχίσουμε να συνθέτουμε την εικόνα.

 

Όσοι έχουν βιώσει την εμπειρία της Βιο-Βιο-Ανάδρασης, την βρίσκουν χαλαρωτική, καταπραϋντική, αναζωογονητική, ανανεωτική και ευεργετική. Τα αποτελέσματα της Βιο-Βιο-Ανάδρασης με το SCIO / INDIGO περιλαμβάνουν τις παρακάτω πιθανότητες (ενώ μπορεί να υπάρξουν και πολλές άλλες):

  • Δυνατότητα για πιο γρήγορη χαλάρωση
  • Βαθύτερη κατάσταση χαλάρωσης κατά την διάρκεια του ύπνου
  • Βελτίωση της ποιότητας του ύπνου
  • Μείωση του στρες και της υπερέντασης
  • Βελτιωμένη γενική κατάσταση της υγείας
  • Αύξηση του ποσού ηρεμίας και γαλήνης
  • Μείωση του θυμού
  • Λιγότερος φόβος
  • Λιγότερες κρίσεις πανικού
  • Μείωση του αισθήματος θλίψης
  • Μείωση του βάθους της κατάθλιψης
  • Αυξημένη μυϊκή κινητικότητα
  • Αυξημένη νοητική διαύγεια
  • Δυνατότητα αυξημένης προσοχής
  • Καλύτερη εστίαση της προσοχής
  • Βαθύτερη συγκέντρωση και βελτιωμένη μνήμη
  • Λιγότερο έντονη εστίαση στον πόνο και στους στρεσογόνους παράγοντες
  • Λιγότερη ένταση σε κάθε πόνο και κάθε στρες
  • Μεγαλύτερη ικανότητα στην διαχείριση του πόνου και του στρες
  • Και πολλά άλλα ευεργετικά αποτελέσματα

 

Επιστροφή σε όλα τα άρθρα